Menu
A+ A A-

4 metody pro zvýšení prodeje

Častým problémem podnikatelů a firem v dnešní době jsou malé prodeje. Každý podnikatel nebo prodejce je neustále nespokojený s objemem prodejů. Vždy by to mohlo být podle každého lepší a to i přes to, že jsou prodejní čísla v kladných hodnotách. Každý chce prostě zvýšit své prodeje za každou cenu.

5 metody zvýšení prodeje

Zvýšení prodeje ale není vůbec jednoduchou záležitostí, zvláště dneska když je je trhu tolik různých firem. Konkurence je čím dál větší a začíná tak boj o zákazníky. Firmy se předhánějí se svými nabídkami a snaží se ukázat, proč zrovna jejich nabídka je ta nejlepší. Těch možností jak zvýšit své prodeje je celá řada a my si dnes ukážeme 4 nejzásadnější.

Vícekanálový prodej

Když svůj prodejní prodej rozdělíte do více prodejních kanálů, tak můžete několikanásobně zvýšit své zisky. Zkuste své znalosti přenést na největší trh na světě - internet. Na internetu jsou připojení denně téměř všichni obyvatelé České republiky. Je škoda tedy toho nevyužít a nerozšířit své prodeje nebo služby na tento kanál. Založte si webové stránky, Facebook a dejte o sobě vědět. Lidé dnes velkou část dne tráví na internetu velkou část dne, takže kde jinde o sobě dát vědět líp než právě tam?

Spokojený zákazník je na prvním místě

Možná to může znít trošku jako klišé, ale opravdu to tak je. Je rozdíl svého zákazníka a jeho potřeby chápat a je rozdíl to opravdu chápat a podle toho upravovat svou nabídku a přístup. Zajímejte se kdo zákazník je, kolik mu je let, jaké jsou jeho koníčky atd. Chovejte se k němu líp jak vaše konkurence, dělejte pro zákazníka něco navíc. Víte co jsou jeho skutečné potřeby nebo se mu snažíte jenom prodat svůj produkt a nic víc vás nezajímá? Přece vám jde o dlouhodobý vztah a o opakovaný prodej a ne o jednorázový prodej.

  • Lépe cílená reklama

Není reklama jako reklama. Možná máte nějakou reklamu, ale opravdu vám funguje, tak jak si myslíte? Víte jak je vaše reklama efektivní a účinná a nebo jenom hádáte? Využívejte dobře cílenou reklamu, která je zaměřená na vaše opravdové zákazníky. Bilboard u cesty pro vás nebude natolik vhodnou reklamou, pokud nabízíte specifický produkt určený jenom pro ženy ve věku 20 - 25 let. Místo toho zkuste například internetovou reklamu, která bude cílit přímo na tento daný segment.

lépe cílená reklama

Poradenství a servis

Nabídněte ke své nabídce i poradenství a servis. Nebuďte jenom obyčejným prodejcem, který už se nadále nebude o své zákazníky starat nebo zajímat. Pokud ke svým produktům zahrnete i nadstandartní servis, tak vás budou vaši zákazníci milovat. Poskytujte rady a servis, které pomůžou s používáním vašeho produktu. Nedělejte si starosti, že vás to stojí čas a nekasírujete za to peníze. Ti lidi vám budou totiž loajální a příště přijdou zase za vámi a s radostí u vás nakoupí i za 2x tolik.

Výše uvedené možnosti vám můžou rapidně pomoct zvýšit vašeho prodeje. Nemusíte zakomponovat nutně všechno, ale začněte postupně. Položte si sami sobě otázku, co z toho by mohlo být ve vašem případě nejúčinnější nebo v čem nejvíce pokulháváte. Pokud je to třeba nedostatečný zákaznický servis, tak zkuste začít právě s tímto. Jakmile na něm zapracujete tak se můžete vrhnout na další věc a uvidíte, že v dlouhodobém horizontu vás už otázka zvýšení prodeje trápit nebude.

Největší kámen úrazu? Musíte být vidět!


Začněte především poptáním kvalitních www stránek, které se budou dát optimalizovat a bude se s nimi dát dělat kvalitní marketing. Pokud jste s firemním webem nepracovali rok, dva nebo více, není se čemu divit, že nyní poptávky nechodí!